Det måste sägas!



Jag Pace Pacemaker erkänner, jag drack cola till maten. "Sorry". Jag vill dela ut en applåd till er som gick
emot alla odds och gissade på mig. Till historien hör det till att Karl & James bangade fest kvällen innan.

Vi hade precis anlänt till Berlin efter en kväll i Köpenhamn. I Köpenhamn bodde vi på ett hostel där
personalen rökte gräs och vi sov tillsammans med cirka 60 personer. James hade svårt att sova då
han stördes av ett par som hade samlag. Vi anländer till Berlin, checkar in på ett nytt hostel, duschar.
Sedan dricker vi ett par bärs, går ut för att egentligen festa. Vi stannar till och äter kebab. Döner kebab.
Om det har någon betydelse, så dricker vi en öl till maten. Alla 3. Från ingenstans säger någon av oss:
"Fan vad skönt de skulle vara att slagga". Jag blir frustrerad. Karl och James himlar med ögonen och 
repterar: "Ååååh, slagga.. ååh vi har ju dubbelkudde!". "Åååh, dubbelkudde!". Sen reser de sig upp
och går mot vårt hostel. Jag följer motvilligt med och det sista jag noterar är när Karl drar täcket 
över sig och säger: "Just nu skiter jag i att jag gör min bästa vän förbannad - dubbelkudde sweet".

Later.

Kommentarer
Postat av: Love

Haha, det är sånna här inlägg som gör er blogg snäppet bättre än alla andra!

2011-11-12 @ 01:06:09
URL: http://soulsofthesun.com
Postat av: bully

http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo

2011-11-13 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0