Lune

 
 
Jag skulle vilja göra lite reklam för Lune, som är otroligt härlig att lyssna på. Hon är känd från sina tidigare samarbeten med Adrian Lux, då hon bland annat sjunger i "Teenage Crime".
Karl firade nyår med henne förra året om jag inte minns helt fel. (Gemensamma vänner). När han berättade det för mig var han alldeles rödsprängd i nyllet, ögonen var stora som golfbollar och halspulsådern tjock som en boaorm. Så sa han: "DET ÄR STORT!". Utan att andas emellan, så utbrast han återigen: "DET ÄR STORRRRRRRRRRRRRT!!".

Nej, jag skoja bara. Det hade dock varit jävligt roligt om han sagt så.. 

Gilla Lune på Facebook och spela sönder hennes låtar på Spotify. Ni som ska på Way Out West bör inte missa hennes spelning, det blir grymt! 

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0