Way Out West

 
Way Out West - sjukt bäst. Grymt uppstyrt. Efterfesten blev en "silent disco"-klubb.
Vilket i princip är vad det låter som. Musiken spelas i ett par hörlurar istället för
högtalare. Första gången jag någonsin hört vad en person säger till mig på ett dansgolv.. 

Och om det var någon som noterande en snubbe utan skor som kröp runt vid en buske på
Vasagatan - så var det jag. (Letade efter en potentiell sovplats). Som i sin tur byttes
ut mot en sovplats i en riktigt vräkig lägenhet på Vasagatan. Tveksamt om det var så mycket
bättre. Lägenheten bestod av några bönor. Varav 3 var sköna, 2 random och 1 ville döda mig.
 
Later.

Kommentarer
Postat av: Doktor Sven

black keys var in my opinion dåliga. Skränigt och för mycket som lät för likt. Istället blev det festivalens bästa hot chip. Så kan det gå. Hoppas ni var nöjda med WOW iaf!

2012-08-13 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0