Från en annan tid

 
Mannen till vänster vet jag inte vem det är. Han påminner dock lite om Karl, fast med hår på bröstet och skägg. Mannen till höger är däremot pappas kompis från Mönsterås. Han ställde till med 90-talets mest händelsrika kräftskiva. Den var lite som filmen "Tomten är far till alla barn".
Jag minns hur grannen lackade ur totalt och stod på sin tomt med ett gevär och skulle knäppa en hund som tillhörde någon på kräftskivan. Det besvarades med att farsan med flera sprang över tomten med varsin yxa och rev ner grannens nybyggda terrass till grunden.

Later.

Kommentarer
Postat av: herr Granat

TUNGT. bjud mig på nästa skiva.

2012-07-31 @ 00:23:33
Postat av: herr Granat

TUNGT. bjud mig på nästa skiva.

2012-07-31 @ 00:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0