P&L 2012



 
 
 
 
 
 
 
1. För all del Karl, du behöver inte kalla mig Mr. Pace, det går alldeles utmärkt med ett enkelt: Pace
2. Jag har svurit på min heder att jag aldrig tänker köpa en biljett till årets P&L - vilket jag inte gjorde!

Efter att ha snackat med mina polare som verkade ha det riktigt roligt på P&L så kunde jag inte låta bli att bidra med mitt. Så jag tog mitt pick o pack och stack. När jag tillslut var på plats och skulle göra mitt genialiska drag för att planka in så ser jag två vakter som stirrar på mig. Jag befinner mig på ett ställe som är ganska så uppenbart att jag tänker smita in. Jag fortsätter att gå längs staketet och vakterna går efter, samtidigt ser jag dom snacka i sina walkie talkies. Tillslut kommer jag fram till ett ställe som ser ut att vara rätt lugnt. Då upptäcker jag en samling människor som sitter och trycker i buskarna. "Fuck.. är det funktionärer?" tänker jag. Nope, den här lilla skaran människor visade sig vara "plank-ligan" som består av människor från alla olika håll och kanter. Jag slog mig ner med dem för att dricka en bärs och lyssna på deras kloka råd. Efter ett tag inser jag att dom här grabbarna kommer inte planka in förens dom får tag i Harry Potters osynlighetsmantel.. så jag lämnar dom och kryper in vid bajamajorna. Jag gör ett klädbyte ifall jag stöter ihop med vakterna som spanat in mig. Voílá - en episk festivalhelg var serverad på ett silverfat.

Jag blottade min idé om ett nytt t-shirt motiv för Karl. Ett bröst-fotomotiv. Karl sa att vi skulle sno en bild från Google. Jag tyckte det både skulle bli bättre och roligare med ett fotomotiv som vi själva tagit. Mer historia och personlighet bakom det man gör liksom. "Tror du någon ställer upp eller? ALDRIG!" sa han. Hmm, det dröjde inte speciellt länge innan dom där fotogeniska pattarna dök upp.

Later.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Detta var ett sannerligen episkt inlägg!

2012-07-01 @ 22:09:20
Postat av: Alex

Pace, man tackar för ännu ett gymt inlägg på denna otroligt grymma bloggen! skjortan på bild nr3, märke på den?

2012-07-02 @ 22:23:14
Postat av: Alex

blogg*

2012-07-02 @ 22:24:01
Postat av: Pace

Nöjet är på min sida kära vänner!

Skjortan är en gammal jävel från carlings.

Later!

2012-07-03 @ 20:10:02
URL: http://pacemakers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0