Inköp




Min samling jackor börjar växa sig högre än min hög med kalsonger.. köpet känns rätt onödigt nu i efterhand. Fel storlek råkade jag köpa också (f*ttqk). En bot eller liknande var jag nära på att få idag också. Det hade varit pricken över i:t. Jag hör någon tuta och en mörkblå volvo kör upp jämsides med mig efter att jag kört efter min egna regelbok. Jag såg i ögonvrån att det var en mörkhårig tjej med uppsatt hår i den mörkblåa volvon som tröck upp sig mot rutan. På beloppet av en hundradels sekund kopplade jag två saker. Hon var långt ifrån ful, och hon ville mig något. "Hmm..
ska hon visa pattarna?" tänkte jag. (Med tanke på den position hon satt i, med händer och bröst vänt mot mig). Sneglade lite mot henne igen och fick för mig
att hon lipade mot mig. Jag tänkte ge tillbaks genom att trycka upp mitt långfinger mot rutan. Jag kunde inte tro mina ögon och kastade blicken mot henne en gång till. Nu fick jag för mig att hon tittade i kors. Jag tittade hastigt på vägen igen för att återigen slänga en blick mot henne. Därmed skulle jag fastställa vad den söta, men väldigt knepiga brud höll på med innan jag kunde bestämma mig för om jag skulle slicka mot rutan eller "fucka". Nu såg jag klart och tydligt att hon ilsket blängde på mig med sina stora bruna ögon och tröck upp sin polisbricka mot bilrutan. Hon pekade mot mig med ett finger som sa: "FYFAN I HELVETE VAD DU LIGGER PYRT TILL PYSEN!!".

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0