Nytt Inköp

 
Historien bakom Supreme. Ett dream team av coola snubbar från Manhattan bildar ett gäng som går under namnet Supreme. Det ena leder till det andra.
 
Det finns två saker jag mår jävligt dåligt över. Två saker som jag inte på något sätt kan påverka. Det ena är när ett unikt / coolt varumärke blir överkonsumerat. Det blir liksom alldeles för lätttillgängligt, visserligen är det kanske ett tecken på framgång. Samtidigt kan jag känna att en "framgång" inte alltid är en framgång. Typ som att bygga klart ett hus på The Sims. Jag minns när jag var runt 10-11 år. Målet var att försöka konstruera det perfekta huset på The Sims. Det tog säkert ett halvår innan planlösning och inredning tillslut gick hand i hand. Jag blev så jävla besviken på mig själv att jag efter månader av slit, förstört det roliga i spelet. Jag knäckte den där jävla skivan efter det.
 
Det andra som plågar mig av smärta. Är något som går att jämföras med när något coolt / unikt helt plötsligt känns.. förgånget. Vilket är när snygga brudar ligger med risiga snubbar. Jag stoppar hellre kuken i saltsyra, än i en brud vars senaste fylleligg var med någon sliskig jävel med legofrilla. 
 
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0