Myz

 
Flaskans innehåll ska tydligen få håret att växa 5-6 cm i månaden.
Istället för det normala 1-2 cm. Drömmen om det där långa svallet,
kan alltså vara mitt om bara 2 månader. Fan vad coolt OM det funkar.
Jag kanske tappar allt hår istället.. jag offrar mig själv (som vanligt)
för att ni ska få svar. Jag är typ den där soldaten i krig som säger: "Ni
kan fly, jag stannar kvar och spränger mig själv + våra fiender i luften.
Det är lugnt.. tänk inte på mig. Ta hand om mina barn, hälsa min fru. PZ".
 
Later. 

Kommentarer
Postat av: Trogen pacemaker läsare

Om det funkar så vill jag gärna veta produktens namn ;)

2012-10-05 @ 21:17:37
Postat av: asdfgfghfgh

Ricinolja?

2012-10-08 @ 02:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0