Myz

 
Min umgängeskrets är ganska utspridd och består av diverse olika gäng. Vilket då gör mig väldigt lyckligt lottad som kan välja på fler alternativ och efter mitt egna humör. Ungefär som att gå in i en videobutik och välja film, ska man ta action eller komedi?
 
Jag valde nog action igår. Det har sina för- och nackdelar. Fördelen är att det alltid händer något. Nackdelen är att den där "fördelen som händer" kan innebära fyllecell. Idag vaknade jag upp på en toalett. Första tanken jag slås av är att någon måste ha spytt på mig. Jag förstår efter ett tag att jag har spytt ner mig själv i sömnen. Sen börjar resten av pusselbitarna falla på plats. Jag minns hur underbart skönt jag tyckte det var att lägga huvudet mot porslinet på toaringen när jag kände mig "trött". Att kinden låg mot något fuktigt som förmodligen var någons piss var jag rätt fine med. Jag minns också hur jag ville spetsa till en konversation som hölls på en balkong. Utan någon förvarning eller vidare eftertanke så slängde jag mig ut för att göra någon typ av framåtvolt. Hade jag inte spräckt brallorna 4 timmar innan så hade jag definitivt gjort det nu. Om jag fick välja, så hade jag helst spräckt dom efter krogen istället för innan. Min misslyckade volt innebär också att jag haltar nu. Nästa helg får det fan bli något "romantiskt". 

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0