Pacemakers HQ

 
Ett motiv som ändrat form och utseende titt som tätt. Vi har redan tryckt det en gång, resultatet kan ni se på vår instagram (@Pacemakers). Det blev inte riktigt som jag tänkt mig - så det blev ännu en omredigering. Den tryckta versionen hade eventuellt funkat som ett ocensurerat-motiv. Jag gav mitt ord till "modellen" att något sånt inte skulle förekomma. Eftersom jag håller mitt ord, så resultareade det istället till vad som syns på bilden ovan. Så fort Karl frisknar till så går vi loss i tryckeriet. Han kan behöva få några "krya på dig"-hälsningar. (Skickas till: [email protected]). 
 
Later.

Kommentarer
Postat av: Knattefnattetjatte

Krya på dig karl! du måst äta en massa choklad o helst fazers blå, den hjälper allti mot mensvärk, eller om du mår illa så måst du bajsa lite (:

2013-02-11 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0