Anekdot

 
Jag skulle kroppsmåla min kompis när vi var 4 år gamla. Tanken var att jag skulle förvandla honom till
spindelmannen med hjälp av en bunt tuschpennor. Eftersom jag studerat hur ansiktsmålningen gått till på McDonald's kände jag mig som rätt man för jobbet. Milt sagt - så överskattade jag min förmåga och han blev kroppsmålad likt bilden ovan. I tusch. 

Hans mamma lackade ur totalt och ville såklart veta vem som förvandlat hennes son till någon form av levande konstprojekt. Jag kände mig lyckligt lottad att ha en sån modig vän som coolade ner sin morsa genom att säga: "Jag kan säga sen när Pace har gått hem". 

Later.

Kommentarer
Postat av: yovanna.

Hahah jag älskar dina/era berättelser. Tack för en gott skratt Pace!!

2013-06-05 @ 11:21:19
URL: http://jvna.blogg.se
Postat av: A Z D

tänkte bara fråga vilken skola du/ni pluggar modedesign på? har du någon att rekommendera?

2013-06-05 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0