Fest i bråvallan

 
Jag kan väll sammanfatta det som att jag dansade igenom stängslet in till Bråvalla festivalen. Vilket också
blev min biljett in. Det hade nästan fått vara lite mer utmaning, men jag ska inte klaga! Tack Bråvalla för att ni placerat ut festivalområdet vägg i vägg med campingen. Vilket gjorde det hela ännu enklare att ta del av spelningarna. Jag fick se Green Day spela, jag är inget fan men det var en skitbra spelning. Tack Bråvalla för att ni hade infört ett festligt tivoli som så vackert lyste upp festivalen när mörkrets täcke föll över det gamla flygfältet.
Till nästa år kan ni dock få införskaffa fler toaletter så slipper folk skita i tälten.
 
Later.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0