Projekt

Jag blev mer eller mindre tvingad till att göra ett välgörenhets projekt där jag skulle göra om ett valfritt
plagg till något helt annat. Plagget i sig skulle sedan säljas, och pengarna skänkas till välbehövande.

Jag gjorde om ett par vanliga, fula jeans till en jeansväst. Jag klipper ju ofta av mina jeans, för att sedan få dom fransiga. Något som fick följa med på den här jeansvästen. Något som inte finns med på bilden, är alla patches som jag sytt på i efterhand. Allt ifrån knogjärn till pinuppor. Jag var ute efter en halv slyning whitetrash känsla. Så jag la även till en patch med texten: "My nipples get harder than your dick".
 
Later.

Kommentarer
Postat av: Duns

Skittuft, har int sett såndän modell på en jeansjacka tidigare! Hur mycket fick den sen? :)

2013-11-25 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0