Pacemakers HQ

 
Det här är ett plagg som kommer ingå i min skol-kollektion. En väldigt snygg och enkel
rock, med ett fantastikt vackert innerfoder. (Det är som sagt insidan som räknas). 

Innerfodret på bilden har jag gjort, det kommer desvärre inte ingå i skol-kollektion. Utan det blir ett annat innerfoder som förhoppningsvis blir lika effektfullt, men bestående utav blommor. Blommorna blir en återkommande detalj i kollektionen. När arbetet är slutfört kommer jag lägga fokus på att återskapa plaggen i samma fabrik där jag just nu syr upp min tee-kollektion. Jag kommer även låta innerfodret på bilden sättas i produktion och därmed bytts det blommiga innerfodret ut. 
 
Later.

Kommentarer
Postat av: victor

Vart kommer man kunna köpa er/din kollektion?

2013-10-01 @ 22:54:04
URL: http://charleslechat.tumblr.com
Postat av: Pace

Det är fortfarande väldigt oklart! Återkommer med svar.

Later.

2013-10-02 @ 23:35:53
URL: http://pacemakers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0