Paris

 
Hemkommen från Paris. En ganska hektisk resa då jag hunnit med en del på bara några dar. Jag gjorde ett tappert försök till att bikta mig i kyrkan då jag ville rena min kropp från allt den går igenom. Då jag råkade säga "Fuck" så är jag ganska övertygad om att jag får klara mig på egen hand. Min förhoppning om att hitta det perfekta tygerna i dom franska tygkvarteren var också misslyckat. Jag kom hem tomhänt. Däremot gjorde jag ett lyckat studiebesök på en skola som jag eventuellt kan fortsätta mina studier på. Skolan i sig hade en härlig arkitektur som påminde om en blandning av MI6's HQ och en väldigt vacker kyrka. 
Den omtalade baren Le Perle fick även njuta av min närvaro, likt Eiffeltornet och andra standard turistmål. Jag inväntar också en skön liten bot från hotellrummet jag rökte sönder. 1 packet om dagen.. jag som hade slutat.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0