växthuseffekten

 
När jag var i Belfast gick jag förbi ett växthus när jag promenerade i deras nationalpark. Jag vet inte om jag har medfödda hippie-gener men växter har alltid varit något som tilltalat mig. Så jag smög in det majestätiska glas-palatset till växthus och lät kameran gå som en AK47:a. (Bilderna ska användas till eventuella projekt eller bara ta plats i datorn).
Jag tror mina tre starkaste besattheter under barndomen var växter, guld och bröst. Jag var fast besluten om att jag skulle ha en gigantisk trädgård med exotiska växter när jag blev vuxen. Jag var också väldigt besluten om att äga en skattkammare som var fylld med guld och min fru fylld med silikon. 
(Jag var oseriös med silikonen).

Nu känner jag mig fan tomhänt.. jag har ju inget av det där. 

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0