Pacemakers HQ

 
Läget just nu: Jag jobbar på en bok som ska släppas till våren. Vi får se hur det blir med den saken... Det är inte jag som kontrollerar budgeten för alla mina projekt.
Den kommande veckan skulle spenderas i dom franska alperna där jag skulle medverka under en filmproduktion. Gratis boende, en lägenhet med takterass, gratis käk, fri alkohol 24/7, gratis resa + betalt var utlovat. Jag behövde inte tänka många sekunder när jag fick förfrågan att haka med på det här jobbet. Som i princip består av: Festa skiten ur dig och få med det på film. Arbetsvillkoren var nästan för bra för att vara sant, vilket oftast slutar med att det heller inte blir till verklighet. Likt det här fallet då jobbet inte blir av... jag får spendera nästa vecka på annat håll där jag kan supa skallen i bitar. Har man en gång bokat upp en fylla så går den inte att avboka, de är problematiken i det hela.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0