Anekdot

 
Jag var 16-17 år och hade precis börjat umgås med min bästa barndomspolare igen. Jag gillade hans spontana hjärna, det gör jag fortfarande. Om den existerar så att säga. Den där spontana hjärnan bidrog till en härlig liten hemmafest. Fyra snubbar, och runt 8 brudar. Ingen jättepärla, men ett perfekt antal så man kunde varva mellan utomhus jacuzzin och bastun. Tjejerna var också väldigt bekväma med att vara nakna. Vilket kom att bli en bra ursäkt för min kompis senare under kvällen. När hans farsa skällde ut oss för att minderåriga blivit apraka, jaccuzzin gick sönder, likt värmepannan. Tjejernas nakna kroppar hade passerat vardagsrummet där hans päron satt och hade ett traditionellt lördagsmys framför tvn. Det blev också det positiva som min kompis kunde se efter den rejäla utskällningen vi fick. "Ja.. nu vet ju farsan att jag inte är bög iaf" sa han. Jag personligen blev blixtförälskad i en söt liten blond brud på 15 år med en välutvecklad fyllig hylla. 

Det var en intensiv romans på msn vi hade (yepp, facebook var inte så jätteaktuellt) som varade under en vecka. Tills jag drabbades av något, som kan kallas "Pace-syndromet". Ett tappat intresse utan någon speciell anledning. Som en blixt från ovan. Jag hade dock redan avtalad tid med henne. Vi skulle ses till helgen. Jag hängde hos en polare den där helgen, smått förtvivlad då den där söta lilla 15-åringen bombar mig med sms. "Jag vet inte om du är bög, eller vad du håller på med?" sa min polare. Som förövrigt verkade vilja bli av med mig. (Förövrigt måste "bög" varit något avskyvärt under den här tiden). Jag tar mig i kragen och gör vad som måste göras. Jag måste möta upp den där tjejen, ta med henne hem och glo på någon rulle. Försöka undvika närkontakt och försöka skicka hem henne så fort som möjligt. Det där med närkontakten sket sig efter cirka 5 minuter när vi väl kommit in i värmen. Hon hade fan krut i armarna som kunde ta tag i mitt huvud som låg i en cirka 90 graders vinkel från hennes ansikte och ändå lyckas köra in mitt ansikte i hennes mun. Det blev några filmer den där kvällen.. hon vägrade gå hem. Jag drog till och med igång Scar Face som innehåller en hel del droger och blod. Tänkte att de kanske kunde avskräcka henne.. men det hade nog snarare än motsatt effekt.

Den eviga kvällen fick sitt slut - tillslut. Msn kontakten höll i sig. Jag visste inte hur man avslutade något, på bästa möjliga sätt. Det sista jag ville, var att göra henne ledsen. Jag tyckte att jag fick ett lysande tillfälle att förklara att hon och jag inte hade någon framtid tillsammans. När hon frågade mig "hur tycker du en tjej ska vara/se ut?". Frågan ställdes såklart på msn. "Alright.. vad har vi här?" tänkte jag. En blond tjej, kurvig kropp, stora bröst, rätt kort, hmmm. Jessica Alba är raka motsatsen, så jag länkar givetvis en bild på henne i msn-konversationen. "VA? Ska man inte ha några bröst?". Frågade hon. "Nepp.. jag gillar vältränade tjejer". Taskigt sagt? Yepp.. men hjärnans funktionalitet rent procentmässigt var väll runt 4-5% då. Idag betydligt mer, säkert 7-8%. Så ni brudar som har att göra med korkade 16-åringar, dom blir lite bättre med åren. 

Min lilla flört bestämde sig där och då för att bli lite mer träningsfixerad. Tack gode gud för att hon inte blev anorektiker. Veckan efter mitt fantastiska uttalande hade hon i princip skaffat ett 6-pack. Sa hon. Idag däremot, ett x-antal år senare. Ser den bruden i princip ut som damen på bilden ovan. Hon är en väldigt seriös bodybuilder och har en kropp som en stridsmaskin. På fullaste allvar, så tror jag fan i helvete att jag är skaparen till den där monsterkroppen...
 
Later.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bryt inte av med punkt hela tiden, skriv ihop meningarna istället. Blir rätt drygt att läsa, det klingar liksom inte så bra

2014-01-21 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0