Belfast

 
Belfast erbjöd inte så mycket street art men däremot sjukt billig alkohol. Eventuellt kan jag ha spytt för första gången som bakfull. Det är fortfarande lite oklart om det var åksjuka eller inte, jag satt på bussen från Belfast påväg mot Dublin. Halvsover lite när jag plötsligt drabbas av den där vidriga känslan när något ska upp från magen väldigt snabbt. Två söta brudar sitter bredvid mig vilket gör situationen ännu jobbigare. Innan jag ens hunnit blinka så dyker mitt huvud ner i en plastpåse och bussen fylls av en motbjudande doft. Sorry. 
 
Mina kvällar spenderades på Cuckoo, vars fasad var blåmålad och på insidan dolde sig en nattklubb som kändes mer som ett dagis uppdelat på tre våningar med alkoholtillstånd. (Helt i min smak). 

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0