Det sista inlägget

Jag vet inte hur många inlägg jag påbörjat men som jag aldrig publicerat under de senaste månaderna. Då jag själv identifierar mig som ett skarpladdat vapen som avfyras i första bästa tillfälle, så känns detta beteende långt ifrån min natur. Jag inser nu att denna blogg har nått sitt slut. Den blogg som en dag startades högst impulisvt en eftermiddag i Februari 2009. Vi befann oss då i en tid då blogg-fenomenet i sig blomstrade världen över och vi skulle röra om i grytan. Hurvida vi gjorde det eller inte, kan vara osagt men vi hade självförtroendet på vår sida. Bloggen lades på is redan efter någon månad, då studenten var ett faktum för mig och Maker. 

Det blir sällan som man tänk sig, om jag får tala för mig själv. Ibland blir det bra mycket bättre och ibland blir det väldigt mycket sämre. Jag är van vid att plocka fram mina reservplaner eller att komma med impulsiva lösningar. Bloggen togs upp på nytt som ett slags tidsfördriv och bollplank. Plötsligt kändes det som två skyddsänglar fallit ner från ovan - Karl och James. De anslöt sig till mig och vi utgjorde nu en stark trio som skulle driva den här skutan till nya dimensioner. Bloggen fick ny energi, nytt blod och två reservtankar med extraordinät självförtroende.
 
Pacemakers - det sociala experimentet som grundats på ingenting men som gett mig så mycket. Utan att någon sett våra ansikten, eller känt till våra identiterar så har vi fått väldigt mycket komplimanger. En del hat har även nått oss med åren. Frågan: "Kan man älska eller hata någon man varken sett eller träffat?" kan jag svara: "JA" på, tackvare er.
Jag kan egentligen inte förstå, hur vi kunde sälja så mycket tygpåsar eller andra produkter då det inte fanns någon garanti på att de ni betalat för skulle hamna i era ägor. Av alla som handlat av oss, så finns det endast 1 person som ifrågasatt vår verksamhet. Att skrolla igenom inkorgen i mailen och bemötas av alla mail där ni beskriver lyckan över vad som precis landat i brevlådan. Var precis den där lyckan vi hade som målsättning att uppfylla och den lyckan uppfyllde även något i mig som saknades.

Jag har fått uppleva mycket tackvare er och Pacemakers. Allt ifrån läsa om mig själv på andra bloggar, hemsidor eller flashback. Vi har fått sponsorer, knytigt band med diverse företag. Innan den här bloggen skapades var jag ett stort fan av både industribolaget och 111vox.com. De båda parterna fick jag sedan samarbeta med, vi var bland annat ansiktet utåt för 111vox, som tyvärr inte existerar längre.
Jag hade aldrig blivit så tight med Karl och James utan Pacemakers, jag hade aldrig startat företag. Jag hade aldrig hamnat i skolbänken, min kreativitet fick utlopp tackvare den här plattformen. Det finns så många människor jag fått lära känna, så många dörrar som öppnats och så många möjligheter jag fått ta vara på. 

Min dröm var en gång i tiden att bilda ett eget klädmärke. Den 13:e December visar jag för första gången upp min kollektion för en skara människor, jag släpper även en bok. Den där drömmen jag hade, vill jag ta vara på så den inte omvandlas till någon mardröm man aldrig vaknar ur. Pacemakers har varit en gravid mage som nu förlöst mig från kroppen och navelsträngen ska nu klippas. 

På Karls begäran, så kommer bloggen stå kvar. Även vår instagram kommer finnas kvar, och delvis vara aktivt tills jag fattat ett beslut om att omvandla det till mitt företagskonto eller inte. 

Utan er hade inget varit möjligt, från djupet av mitt härta - TACK FÖR ALLT. Vi ses i andra sammanhang, för när ett kapitel tar slut, tar nästa vid. 

Later.

/ Pace.

Kommentarer
Postat av: Hängiven läsare sedan 2010

Fett inte okej att slutinlägget inte inkluderar en bild på era tre glada ansikten!
Hade förväntat mig något i stil med en scooby-doo rulle när tjuven i slutscenen drar av sig masken.

2014-12-01 @ 04:07:25
Postat av: En annan trogen läsare

Har varit grymt kul att följa er! Hoppas det går bra med märket och att info kommer på instan!

2014-12-01 @ 20:22:36
Postat av: Anonym

Men hur kan ni göra såhär mot mig? Vill ju fortsätta följa eran resa

2014-12-04 @ 18:05:44
Postat av: En annan anonym

Snacka om en cliffhanger med avslutningsfrasen!

2015-04-19 @ 18:52:29
Postat av: Eugenelor

remedies for wheezing https://www.jotform.com/223242097056049 asthma home remedy https://www.jotform.com/223241704266046 hayze herbal incense

Postat av: cost calculator gon

Aspectmontage Windows proudly makes our replacement windows, sunrooms, siding, and message doors honest here in the USA. We to b go into established our Boston customers continue to produce the on its benefit from Fighter repayment for the duration of as extended as you own your home. house replacement cost calculator sick can be leathery on a competent in's covering so from quiet of mind knowing that your American made windows, sunrooms, siding, and doors are covered by our Minimal Lifetime Warranty. If something breaks, we on castrate it.

Postat av: JamesSic

Our friendly and professional domestic plumbers can fix everything from a leaking sink and a broken tap to a complex central heating and hot water system. https://www.lovecrafts.com/en-gb/user/catherinegriffin93/0c65f264-3d5f-4410-8b40-1df50f27dc3f - Gas installation service!

Postat av: HomerTerty

TEST

2023-03-12 @ 16:18:24
Postat av: CurtisDen

Pilotenboard.de :: DLR-Test Infos, Ausbildung, Erfahrungsberichte :: operated by SkyTest® :: :: Profil anzeigen http://www.pilotenboard.de/profile.php?mode=viewprofile&u=138483 - Click here!..

Postat av: BasilLob

View Profile: alejandro_johnson_86 - OnRPG & MMOHuts Free MMORPG Forums https://www.onrpg.com/boards/members/2008254-alejandro_johnson_86 - View Profile: alejandro_johnson_86 - OnRPG & MMOHuts Free MMORPG Forums!

Postat av: RobertCrova

Our friendly and professional domestic plumbers can fix everything from a leaking sink and a broken tap to a complex central heating and hot water system. http://www.divephotoguide.com/user/oscarking85 - Blocked drain clearing>>>

Postat av: JeffreyLic


Children's

2023-05-01 @ 22:48:25
URL: http://https://original-ideas.net
Postat av: Jamesguinc

Est error molestiae in dolorem similique. Ipsum ipsa architecto natus quod architecto dolorem ad est. Voluptas facilis sequi pariatur eveniet.
omgomgomg5j4yrr4mjdv3h5c5xfvxtqqs2in7smi65mjps7wvkmqmtqd onion
https://omg-na.net
Sapiente voluptas et et et. Nulla in ratione ut eligendi quia sed quo. Non in tempora distinctio natus odit aut. Dicta explicabo et qui nesciunt.

Non quaerat praesentium quod. Esse dolor consectetur nisi. Odit voluptas ut tenetur voluptatem aperiam nesciunt commodi. Temporibus recusandae ex dolorum saepe et. Repudiandae architecto pariatur qui non est. Hic ab dolorem consectetur rerum est quas dolor assumenda.

Aut dolor aut deserunt velit aperiam. Deserunt doloribus molestiae in modi numquam. Voluptatum laboriosam quaerat vel autem eum. Asperiores ipsam eum eos. Provident deserunt animi ab.

Et dolor repellendus porro aut inventore earum expedita. Blanditiis sunt itaque modi repudiandae iure. Nihil recusandae qui qui quisquam autem quia repellat dolorem. Deserunt laborum maiores voluptates voluptas illum necessitatibus est. Hic est atque amet consequatur sapiente ad ut tempore. Incidunt rerum minima tenetur eligendi ut.

2023-05-03 @ 10:03:22
URL: http://https://omg-na.net
Postat av: FrankRap

Our expert team can repair and replace radiators to ensure efficient heating throughout your home or office. https://we.riseup.net/alice_hill_86/gas-engineer - Burst pipe...

Postat av: JasonEvala

Join Our Affiliate Program and Benefit from Advanced Tracking and Reporting
https://yaplink.com/affiliate?ref=512

2023-07-01 @ 20:34:09
URL: http://zxx.org
Postat av: Williamneedy

Vi inbjuder dig att besöka en ny unik Sex individual Dating Endast vi har riktiga och verifierade frågeformulär
De mest befriade användarna i din region
Registrera dig med en kampanjkod - 422834 och få en ingång till en privat klubb!
Vi väntar på dig på vår - www.rudating.pro

2023-10-07 @ 20:33:52
URL: http://https://rudating.pro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0