Nasty tee



Den här tischan fick jag med mig hem från en förfest som råkade vara på strippklubb utanför Barcelona. Jag minns att jag senare på kvällen la mig på en trafikerad väg för att vila. Precis som alltid när man ska "vila", så somnade jag. Jag vaknade till när ett mopeddäck snuddade mitt hår. Då kände jag att det var dags att tänka på refrängen.
Under kvällen hade jag tydligen gjort ett gott intryck på vad jag tror var engelska fotbollshuliganer. Så det ville aggera "livvakter" åt mig när jag skulle gå hem. När det sedan kom fram en indier som ville sälja blommor till mig, så började det skälla som hundar. Den ena åt upp hans blommor, och den andre jagade iväg honom likt en tecknad film där en hund fått syn på en brevbärare. 

Later.

Kommentarer
Postat av: August

Loret de mar? Låter lovande haha

2011-04-21 @ 16:48:31
Postat av: Samlat Mode

Haha, om detta är sant så bokar jag upp en festkväll med er direkt!

2011-04-21 @ 17:40:00
URL: http://samlatmode.blogspot.com/
Postat av: Pace.

August, det heter Lloret de mar (2 L)och det är en riktig rövarkula, åk inte dit!



Samlat Mode, de är en true story! Det är bara boka på, vi är nog lediga!



Later.

2011-04-21 @ 20:52:08
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0