Kim Denzler - Vinn ett par!

Jag fick ett par kommentarer angående mitt "tighta arsle" häromdan här på Pacemakers. Hemligheten bakom en lika välformad bakdel som Patrik Bateman eller Pace Pacemaker har, är: Bra kalsonger. Kim Denzler är ett praktexemplar på bra kalsonger! 

Om du går in på deras blogg och skriver "Pacemakers" i kommentarsfältet så är du med och tävlar om ett par kalsonger. Glöm inte att skriva in din mailadress i "mail-kommentarsfältet". 



Klicka på loggan för att komma till deras blogg.

/Pacemakers.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att ni blev sellouts så fort ni fick göra ett samarbete med någon... :( Marknadsföra fula kalsonger sen visa upp dom på närbild så man inte ser hur fula de är :(

2011-02-02 @ 17:46:46
Postat av: Anonym

vill ha!



2011-02-02 @ 19:34:34
Postat av: James

Är man "sellouts" för att man ger sina läsare en chans att få gratis underkläder?



Tråkigt att du tycker så! Men alla har rätt till en åsikt.



2011-02-02 @ 20:10:01
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej Anonym!



Tråkigt att du ser det så. Varför int se det som ett "demokratiseringsverktyg"? Nu kan ju även små aktörer synas genom att hjälpa varandra. Om inte denna möjlighet fanns skulle vi få en marknad som domineras av, ofta, själslösa modekonglomerat och det är ju inte så kul!?



Må väl

2011-02-02 @ 20:38:12
URL: http://www.kimdenzler.com
Postat av: Anonym

Hej anonym här!



Tyvär tycker jag så James!



Hej kim! Jo det är ju tråkigt! Eftersom min åsikt verkar betyda något kan jag ju säga att själva märket Kim Denzler verkar vara ett sunt märke med rekokillar bakom det (som jag förstådd var ni två!)Tyvär tycker jag dock kalsongmodellen inte är så smickrande! Tar förresten tillbaka min kommentar om sellouts då jag nu kommit på att ni på pacemakers faktiskt tycker kalsongerna är snygga! Smaken är som baken känner jag passar in här ! ;)

2011-02-02 @ 23:50:41
Postat av: Kim

Hej anonym! (snart ditt nya namn haha)



Riktigt kul att du mötte upp med ett så skönt och ärligt svar.



Må väl



2011-02-04 @ 01:25:45
URL: http://www.kimdenzler.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0