Shit Happens



Såhär kan det se ut ibland när man får tillbaka en tröja av Karl som han lånat. Jag skulle vilja understryka två saker!

1. Det gör inget, vi lånar ofta kläder av varandra och jag måste erkänna att jag är nog den som bidrar till mest fläckar på kläder. Speciellt när de gäller andras kläder! Mina egna är jag väldigt försiktig med. Det är lustigt. 

2. Tröjan är från Weekday och är därför inte en av tröjorna från "brunt eller blekt"-bilden. 

Nu är det så att jag har en tendens att alltid få bort fläckar från kläder. Jag tror det kan ha något att göra med min första tröja från J. Lindberg. Det var den klassiska collegetröjan med deras fula logga på som alla kids sprang runt med. Jag hade en vit sådan, jag älskade den mer än mig själv och den användes flitigt. Jag lärde mig därför att eliminera fläckar som kunde sänka hela värdet på tröjan. Det hjälpsamma receptet mot fläckborttagning är: Diskmedel från Yes och Tabort-spray. Kombinationen av de två produkterna har tagit bort varenda fläck jag haft på ett klädesplagg. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Karl P

Förlåt!

2011-02-28 @ 12:18:59
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0