Gör om, gör rätt!



Designern bakom den här skjortan skulle nog tycka att jag spottade honom i ansiktet om han visste vad jag höll på med. Jag har klippt bort bröstfickorna från en skjorta som det endast tillverkade ett fåtal exemplar av, då den ansågs vara för dyr i produktionskostnad. Jag anser inte att jag förstör skjortan, jag gör den ännu mer unik genom att sy fake-fickor av ett par riktigt bröstfickor. Anledningen till att jag gör det, är för att dom där bröstfickorna hade en äcklig förmoga att ge en illustration av att jag gömde ett par hängiga tant-pattar under skjortan. 

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Jon

Grabbar, vad gör ni om dagarna när ni inte skriver världens bästa blogg? Jag tror att det är fler läsare som vill veta mer om er!

2011-03-09 @ 18:00:38
Postat av: Pace, Karl & James.

Världens bästa blogg, de tackar vi för!



Vi har en tendens att vara ganska hemlighetsfulla! Men ni får veta alltmer om oss hela tiden, i form av blogginlägg.



Med varma hälsningar!

2011-03-09 @ 18:43:43
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0