Old stuff, good stuff



Det här var en såndär kväll när jag hade slocknat i ett trapphus men kom på fötter igen lagom till efterfesten. Eller riktigt på fötterna kom jag inte.. men jag låg i en soffa där jag omhändertogs av en tjej jag tyckte om. Så från att ha legat på ett hårt och kallt betong-golv till att ligga i en mjuk och skön soffa tillsammans med en snygg tjej var inte så tokigt. Det stökas lite inne i lägenheten och stämningen var skön. Min ännu skönare polare, ställer sig bakom soffan jag ligger i. Jag hör folk skrika: "NEEEEJ!!". Sedan sneglar jag bakåt, jag ser honom halsa ur en flaska vodka. Han spyr rakt ut, och sedan fortsätter han dricka upp de som finns kvar i flaskan. Inte en droppe ska gå till spillo. Det gjorde mig inte så mycket att han spydde några decimeter ifrån mig. Det resulterade till att tjejen i soffan tröck sig närmre mig, för att ta skydd mot en eventuell spya på sig. När spriten var uppdrucken drar han av sig alla kläder. Han skäms aldrig, varken som nykter eller full. Antingen hatar man honom, eller så älskar man honom. Spritt språngande naken, beger han sig ut på jakt efter folk till efterfesten. Det är minusgrader ute, och de snöar. Klockan är runt 03-04 och han kommer tillbaks, lika naken som han var när han stack men med sällskap av två tjejer. Om James läser detta och tänker "inte en chans att han kom tillbaks med två
tjejer". Så fråga din flickvän, hon var en av dom!


Later.

Kommentarer
Postat av: James

Hahah Pace, hon skrattar och minns den morgonen.....

2012-02-22 @ 10:01:17
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Anonym

störtskön!

2012-02-26 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0