Valborg



Vi hade ett bra Valborg. Saknade dock att snubbla runt på gatan med James och
röka fimpar. (Som vi gjorde för något år sedan runt 05-tiden.. visserligen skulle
vi ta med oss den hemligheten i graven.. ehm, sorry James
). Eko-parken var fylld
och vacker, jag fick ett klockrent slag i magen av en böna. (Välförtjänt). Vi såg
Frantic Sunday köra sitt årliga uppträdande. Karl Låste ut mig.. så jag fick
klättra upp till grannarna som heller inte ville öppna. Funderade ett tag på att
köra en "nödraket" - krossa en ruta. Fick dock upp dörren utan glaskross och
kunde därmed lägga mig platt i hans soffa och sjunka in i min skönhetsömn. Jag
hade på känn att Valborg kunde sluta hur som helst. Så jag hade en idé om att
fylla bilen med madrasser som en plan-B på sovplats. Två polare tyckte det
var en dålig idé. Den ena mer negativ än den andre. Jag fick till och med höra:
"Ska du inte ta med dig ett par plankor också så du kan bygga ett hus med
toalett?
". Han menade på att man kan sova ute på Valborg.. det är ju "varmt".
Vi tappade bort varandra på kvällen och på morgonen när jag skulle gå till bilen
så såg det ut som att mina polare ändrat sina åsikter angående madrasser i bilen.

Later.

Kommentarer
Postat av: haha

haha vart hade ni parkerat?



Om det inte var ni jag såg var ni i allafall inte ensamma om att sova i bakluckan

2012-05-05 @ 21:42:59
Postat av: Pace

Säkert! Vid fyrisån typ!



Later.

2012-05-07 @ 18:08:49
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0